Åpning av lysløypa + Nissemarsj
Postet av Morten Arnesen den 28. nov 2022

Onsdag 7. desember kl. 18.00 blir det offisiell åpning av vår oppgraderte lysløype som har fått ny og energieffektiv belysning samt en generell "rydding".
Alt som følge av godt samarbeid mellom Holmsbu Vel, Holmsbu IF og Sparebankstiftelsen DnB.
Etter en runde i løypa blir det servert kaffe og vafler i klubbhuset på Sletta.
Samme dag og sted går årets Nissemarsj av stabelen, med start kl. 17.00
Den avsluttes som vanlig med servering av julegrøt, og denne gangen i klubbhuset.
1 Kommentar
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Morten Arnesen
Fotballens Dag 2026
14.06.2026
Sponsorer søkes
02.06.2026
Rødtangen Rundt 2026
01.05.2026
Årsmøte 2026
12.03.2026
Første mandags-kafé
22.01.2026
Mandags-kafé
08.01.2026