Oldboys innebandy
Postet av Morten Arnesen den 31. jan 2017

Hver torsdag kl 20.00 møtes en gjeng spreke "oldboys" til innebandy-trening i Folkestadhallen.
Og de melder nå at de har plass til flere som måtte ha lyst til å være med.
Har du lyst til å prøve så er det bare å møte opp.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Morten Arnesen
Fotballens Dag 2026
14.06.2026
Sponsorer søkes
02.06.2026
Rødtangen Rundt 2026
01.05.2026
Årsmøte 2026
12.03.2026
Første mandags-kafé
22.01.2026
Mandags-kafé
08.01.2026